Sjusovare

Jag hade så svårt å somna igår.. Dels såg jag ju på Titanic, och filmen är ju över tre timmar, så det hade inte blivit tidigt, även om jag somnat direkt efter filmen.. men jag kunde verkligen inte somna efter filmen, så jag fastnade vid bloggen å svarade på era fina kommentarer - tusen tack! :D När klockan var runt ett stängde jag ner laptopen, och efter det tog det mig över en och en halv timme innan jag somnade in! Så jag har verkligen sovit länge idag och jag har faktiskt precis ätit frukost - och klockan är redan 12.30! Tur att jag är ledig å inte har några speciella planer för min dag... :) Och har jag vänt lite på dygnet så hinner jag vända tillbaka innan skolan drar igång!

COMMENTS
AMANDA MALMEHED säger:

SV, åh vad glad jag blir! :') Tack sötis, din blogg är riktigt najs den med :D Är allt bra med dig?

Svar: Åh tack! :D
Anna Lovisa

2012-08-15 | 12:59:17
http://amandamalmehed.blogg.se
Emelie säger:

Ja, det är de! Men det känns konstigt när du skriver så. För jag är ju själv så van och ta dem typ som en "katt" haha. Asså de känns ju inte så stora och man har ändå inte jääättestor respekt för dem. Men förstår dig, har en kompis som är likadan. Hon är livrädd men tycker de är fina! Jag älskar också hundar o katter :) har du något djur?

Svar: Jo, men det handlar nog mycket om vanesak.. sen är jag en fegis som person också, jag är rädd för det mesta och har en väldig respekt för en massa djur, och en massa annat.. Men kul å se att ett djur jag har sån respekt för kan dra andra till sig som om det vore, som du skriver, en katt :) Jag avundas detta, för dom är ju så magnifika och vackra! Min mamma har två katter, och tidigare har vi haft hund, marsvin, råttor och hamstrar hemma... Så är inte så rädd för gnagare. Speciellt råttor - bästa gnagaren! :) Min syster hade några st och dom var hur tama som helst, hon är fantastisk med djur, min syster! Sen hade jag egen hund när jag precis flyttat själv igen men den avled pga hjärtsvikt tyvärr... :) Så djurvan är jag, men inte just med hästar!
Anna Lovisa

2012-08-15 | 13:06:21
http://lindblad.blogg.se
Sandra SG säger:

sv: hej! :) jag går samhälle - ekonomi på gymnasiet. I tyskland vill jag jobba som hästaskötare i ett halvår kanske ett år, det vet jag inte riktigt. Och jag är inte alls tysk :) Ingen tysk person i min släkt, bara mormor som är finsk så är litelite finsk. :)

ps, har gått tillbaka till blogg.se ändå igen..

Svar: Okej :) Trivs du med den linjen? :) Kul å ha ett år utomlands och prova på å jobba där! :) Antar att du är ganska bra på det tyska språket då, i alla fall enligt svenska mått? :) (det blir ju alltid en viss skillnad när man får prova språket i landet där det fakitskt är modersmål) :) Okej.. Vi får hoppas blogg.se slutar strula, så vi alla kan njuta av att blogga från blogg.se. Jag vill inte byta, men ibland blir jag frustrerad pga krånglet!
Anna Lovisa

2012-08-15 | 13:18:57
http://saaandis.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: