Okänd stadspuls

Jag gillar den nyligen funna känslan av en stad jag inte känner som pulserar. Men av vad pulserar den? Jag har inte den blekaste, men jag flyter med som en anonym betraktare på avstånd.
Jag är nyfiken på pulsen, men jag låer vetskapen slå mig när den behagar. Jag tänker inte bli en jägare - en jägare med ett tydligt mål missar ofta de delmål som diskret visar sig längs vägen. Jag hoppas dock att vetskapen om vad som får min nya stad att leva slår mig snart, för jag kan inte bärga mig - jag vill leva mitt i pulsen, och det nu!

COMMENTS
♥ majjin - fotoblogg säger:

*svar:* jo, har mått lite dåligt över vissa saker, och jag va tvungen att lägga allt det bakom mig, vet inte om det har nåt med att vara mogen och göra, men iaf :)

Svar: Mognad är de små stegen vi tar i vardagen som inte märks, som vi inte tänker på att vi gör eller tar, men som vi ser i efterhand att de hjälpte oss framåt! :) Stay strong!
Anna Lovisa

2012-08-24 | 07:52:18
http://majjins.blogg.se/
♥ majjin - fotoblogg säger:

*svar:* tack, yes i will stay strong, allitd! :)

2012-08-25 | 16:38:22
http://majjins.blogg.se/




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: