Gör mig hemmastadd i Karlstad

Hej på er!

Hoppas ni har överseende med de glesa uppdateringarna just nu. Flyttade till Karlstad igår och har idag byggt ihop IKEA-möbler, packat upp alla lådor, varit ute å utforskat området jag bor i samt handlat... Är SÅ trött så skulle kunna somna nu å sova natten igenom.. men det ska jag inte göra, blir så fel i dygnsrytmen i längden då.

Jag har inte världens bästa internet just nu. Jag kör internetdelning via iPhone tills jag fått tag i min hyresvärd så jag kan få reda på lösenordet till mitt bredband :)

Det känns väldigt konstigt, och väldigt tomt.. Men samtidigt väldigt, väldigt bra! Det här är att flytta hemifrån på riktigt. Att flytta inom samma kommun eller till grannkommunen är långt ifrån å flytta hemifrån om man jämför med hur jag har flyttat nu.. Detta är en ny känsla jag just nu bekantar mig med.
Det känns lite trist också då mina vänner som annars pluggar å bor i Karlstad ännu inte är på plats - många är ju hemma över sommaren, jobbar, träffar vänner å familj osv. Men om en vecka eller två börjar de nog komma på plats igen de också! Tills dess får jag umgås med mig själv och utforska Karlstad ytterligare.. :) Har bokat in en guidad tur med Emil så fort han är på plats i Karlstad! :)

COMMENTS
sannas rum säger:

Åh du måste visa bilder sen (:

Svar: Absolut, bilder är på g! :)
Anna Lovisa

2012-08-11 | 22:09:07
http://sannasrum.blogg.se/
sannas rum säger:

Väntar med spänning :D

Svar: Nu finns det några fler bilder uppe på lägenheten :)
Anna Lovisa

2012-08-13 | 09:09:24
http://sannasrum.blogg.se/




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: