Det är här jag är hemma

Trots min nyförälskelse i Karlstad å min hemlängtan hit så hade jag det bra i mitt Skaraborg! Jag fikade på ett nyrenoverat Ströget i hemstaden Mariestad, träffade vänner, grillade - åt och drack mycket gott! :) Jag gjorde det bästa med min tid i Skaraborg, men jag är glad att vara hemma - på riktigt "hemma"!

När jag kom hem ikväll blev det filmkväll hos grannen! :) Ett bra välkomnande tillbaka, för här känner jag mig verkligen hemma! Jag har haft några bra år i Skaraborgstrakterna och jag har många fina vänner där "hemma", men nu skapar jag mig ett nytt hem, med nya vänner, grannar och upplevelser! Here we go!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: