Dagens planer

Idag har jag lite att stå i. För det första kommer min efterlängtade bäddfåtölj hem till mig - IKEA kör ut den GRATIS till mig! Hur toppen är inte det?! :D Vanligtvis kostar hemkörning 500,- men då detta var en beställningsvara som aldrig fanns i lager så körde de visst ut gratis. Jag bugar å bockar!

Jag ska även träffa en fd gymnasieklasskompis som pluggar här uppe i Karlstad - samma program som jag ska börja på nu dessutom! Vi ska ses över en kaffe å så ska jag köpa första årets studielitteratur av henne för en billig peng :)

Och sen, det viktigaste av allt - jag måste se till å fixa ett nytt ID-kort! Det är så himla typiskt.. Jag fixade mitt ID för exakt 5 år sedan och har inte förrän de senaste dagarna tänkt på att kortet snart går ut.. När man har haft ett å samma ID-kort ett tag så räknar man med kortet - det ska alltid ligga där i plånboken å det ska alltid gå att använda. Men jag får tänka om där nu... Så jag måste till polisen, eller till min bank, å fixa ett ID-kort, och det fort! Annars kommer jag ha problem under, och även efter, nollningen om det blir utgång på kvällen... Visserligen kollar de på ID-korten väldigt snabbt å brukar inte kika på datum, om de inte är väldigt osäkra på ens ålder - då tar de ju god tid på sig å läser in hela kortet... Men det är å andra sidan dumt å chansa! Vem vill stå utanför som ett fån medan alla andra går in å festar?!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: