Abstinensmonster

Jag är verkligen inte på humör.. Jag ska strax ta mig ett mellanmål och vila lite med en bok.
Jag är trött då jag vaknade flera gånger i natt, och jag är uppriven känslomässigt då det känns tufft å lämna vänner å livet i Skaraborg, trots att jag vet att jag kommer få det bra i Karlstad! Det är mest dagarna innan flytten som tynger mig, men snart drar jag!
Det som påverkar mig mest och gör mig mest "inte på humör" är abstinensen: detta är min första rökfria dag, så jag kan inte säga att jag direkt är på topp. Men - jag hade en trevlig å mysig fikastund runt lunch med Annika! :)

Tur att jag ska bo ensam under abstinensperioden - stackars den som annars hade behövt leva med mig! Känner mig som en argbigga... men jag håller mig ganska samman - jag vill ju inte va otrevlig i onödan!

COMMENTS
j u l i a säger:

SV; Åhh nämen tack så jätte mycket! :D

Svar: Any time! :)
Anna Lovisa

2012-08-08 | 17:28:44
http://barajuliiaa.blogg.se
JOSEFINE ANDERSSON säger:

huehuehue du tycker det :D mee joo, allt blir ju så jäkla mycket godare om man piffar tillet lite, right ;)?!

HAHAHAH jadu, det där ägget... lite random men visst visst, 100 kr så vadå !!! HAHAH...

Svar: Haha det är ju bara kul ju! Jag skulle lätt göra det också, för 50 kr eller för 100 kr! :D :D
Anna Lovisa

2012-08-08 | 17:55:23
http://josefineandersson.se
JUNIO säger:

Sv: Åh, tack! :) Och detsamma :D Din blogg är asfin och du med :) kram!

Svar: Åh men tack söta du! :) Kram!
Anna Lovisa

2012-08-08 | 18:04:51
http://junio.blogg.se
fashion säger:

You look awesome - Lovely :) ..... I'm in love with you

2012-08-09 | 04:00:08
http://www.stunomatic.com




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: