2nd of June

Det är väl typiskt mig, att ''ta mig tid'' att blogga så fort jag sitter med studierna, speciellt inför en tenta.. På torsdag skriver jag terminens sista tentamen Efter det är jag ledig från plugg i fyra dagar innan sommarskursen drar igång! I sommar läser jag på deltid till skillnad från förra sommarens heltidsstudier. Jag gillade kurserna jag hade i somras, men ser fram emot en lite mer pluggledig sommar. Jag ska istället försöka snappa upp lite fler jobbtimmar för att dryga ut sommarkassan! Har jag tur kanske jag kan gå upp till 75 % på jobbet, istället för de 50 % jag jobbar just nu. Vi får se hur jag gör och vilka möjligheter som finns. Vet inte än om jag vill gå upp i 75 % - så länge jag har pengar att bo, äta och leva för räcker 50 % och deltidsstudier under sommaren för min del!

Tänkte dela med mig av lite bilder från de senaste dagarna!

This blog post won't be translated by me into English. I haven't got the time atm I'm afraid. I'm studying for my last exam for this semester and avaiting my summer class, still working a few days every week, my bf just got his Bachelor etc. The days are just flying by... :)

 Having a beer with B watching hockey, Sweden-Czech in the bronze match!

A new favorite! Fruit cocktails/fruit smoothies (Vitamínové Koktejly) in Nový Smichov Mall!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: