Morgonmuffinsbak

Idag har jag redan hunnit med en massa! Jag vaknade runt nio och gjorde frukost, tog en lång dusch och bakade muffins! Jag har lovat min grupp på nio pers. i vårt konsultföretagsarbete att jag ska ta med muffins till vår nästa stora gruppträff - hittills har vi mest suttit i våra mindre grupper om tre. De får alltså muffins istället för lön, men de verkar ganska nöjda ändå :) :)

Igår kväll hade jag det trevligt hos grannen med hennes brorsdöttrar och Ankan! :) Jag lagade pannkakor åt hela gänget som vi sedan åt med glass, vi spelade spel, lekte frågelekar och kollade som avslutning på kvällen på Melodifestivalen-finalen och vi var alla ganska nöjda med Robin som vinnare! Underbar kille med underbar röst! Han är dessutom äkta - den reaktionen på att han faktiskt vann, den var underbar och rörande att se!

Idag väntar pass tre av tre för Adecco. Jag åker om en stund och jobbar resten av dagen! :) Har en rätt lång passresa under dagens timmar där jag tänkte passa på att plugga lite inför grupparbetet :)

Har jag tur får jag något/några fler pass kommande vecka, om det finns tid i min almanacka vill säga, då det kommer göras några fler räkneresor.
Detta har varit en riktigt spännande jobb, och det är även kul att få in foten lite varstans i arbetslivet.. Man vet aldrig vem som kommer bli ens framtida arbetsgivare!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: