Byxprovning, möten, föreläsningar

Helgen med jobb för Adecco har varit riktigt rolig! :) Nu börjar en ny vecka med grupparbeten, byxprovning och föreläsningar! :)
Idag har vi föreläsning 09.15-12.00 så jag ska alldeles strax ta bussen till universitetet. Efter föreläsningen anordnar jag och en tjej till andra och sista byxprovningstillfället och sedan lägger vi vår order, så inom cirka 3 veckor har vi ettor våra föreningsbyxor! Nu känner man sig verkligen inte som en "nolla" längre - snart ska ju vi nolla kommande studenter! :)
I eftermiddag har jag möte med studeranderepresentaterna i utbildningsutskottet i studentkåren.

På torsdag har vi årsmöte/vårmöte med vår förening Pelikan och det ska då väljas in nya i styrelsen, hälften av posterna tillsätts på våren och hälften på hösten. Jag fick min post i höstas, så jag har ett halvår kvar. Trivs riktigt bra, sköna människor man har å göra med i Pelikan och i styrelsen! På årsmötet nu på torsdag ska det även väljas tre generaler som under våren ska planera höstens nollning. Jag är nyfiken på hur många som har sökt.. och på vilka som blir! Det är tradition i Pelikan att vartannat år ska generalerna vara två tjejer och en kille respektive två killar och en tjej. I år ska det röstas fram två killar och en tjej. Jag har själv sökt general och hoppas självklart få bli, men jag vet fler som sökt (några i alla fall) och alla som jag hittills känner till som sökande är goda kandidater, så oavsett vilka som blir - de kommer göra ett kanonjobb! :) Men visst vore det en bra födelsedagspresent, att få bli general. Jag fyller nämligen 22 på torsdag!!! :)

Har jag tur och om det matchar mitt schema under veckan kanske det blir ytterligare jobb för Adecco. Omräkningar ska göras och jag har sagt att jag gärna tar ett pass eller flera, men detta beroende på mitt schema på universitetet och med grupparbeten såklart!

Imorgon ska jag och tjejen jag har jobbat med, som även går i min klass, på möte på Adecco för att sammanställa det arbete vi utfört, uppge kontouppgifter och räkna ihop samtliga arbetade timmar :) Bra folk vi har å göra med där, vi blir så bra bemötta! :)

COMMENTS
Sanna Andersson säger:

gud va kul det låter !
hoppas att allt går bra för er =)

Svar: Tack så mycket! :)
Anna Lovisa

2013-03-17 | 20:08:54
http://moonzanna.se/




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: