4:e juni - två månaders paus

Jag kan inte fatta att det är två månader exakt idag sedan jag bloggade senast!!! Jag kan inte dra mig till minnes när jag senast hade ett sånt stort blogguppehåll, och jag har inte haft det pga bloggtorka eller liknande.. Jag har bara haft fullt upp med livet som det är för en student, så bloggen har inte direkt varit prio ett. Det hoppas jag ni förstår :)

Jag tror min blogg inom en snar framtid, med kommande uppdateringar och historier jag har att berätta för er om mina senaste månader, kommer ta en ny vändning. Jag har tidigare bloggat lite lätt om personliga favoriter inom budget fashion, visat er min vardag och mina solsemestrar med familj i bilder och uppdaterat allmänt om hur mitt liv som student ser ut - men jag har ett helt nytt liv nu, fortfarande student, men med helt nya erfarenheter och helt nya vänner! Jag börjar bli allt mer internationaliserad, umgås mestadels med utbytesstudenterna och trivs bra med det! :D

Jag börjar så här, med det här inlägget. Bloggdesignen behövs uppdateras lite, då jag vill känna till max att jag får en nystart här i bloggvärlden - och ni ska självklart få en bildbomb inom kort från min resa i Bergamo/Milano, Brno (i Tjeckien) och Prag! En underbar resa, underbara städer och nya erfarenheter såklart!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: