Smoothie är frukost när den är som bäst

Jag sitter just nu och dricker en smoothie på fil, kiwi och jordgubbar - smoothie är frukost när den är som bäst! :)
Idag väntar en föreläsning 13.15-16.00 i Arbetsvetenskaplig personalinriktning, nyare organisationsteori. Mitt program är som gjort för mig - stortrivs med både klass, föreläsare, delkurser och universitetet! :)

I eftermiddag får jag besök av en gammal klasskamrat från mellanstadiet i Mariestad som jag inte sett på 10 år! Jag har inga fjärilar i magen - jag har mutanta krokodiler! Det känns så konstigt att vi ska ses nu när vi inte setts på så många år! Jag minns när jag och en klasskamrat från lågstadiet i Falköping äntligen bestämde oss för att ses efter flera år av brevväxling, och då hade det gått 11 år sen vi senast sågs, men kontakt har jag haft med dem båda sen jag senast såg dem :)

På lördag har några i klassen som jag går i idag fest. Jag vill gå, men allt hänger på mitt besök :) Vi lär ju ha en del att prata om så frågan är om vi kommer ha tid med festligheter, och sen vet jag inte hur det skulle kännas för honom å hamna på en fest där han bara känner mig.. Men vi får se! :) Planen var egentligen att mitt besök skulle komma den här helgen, sen ändrade vi till kommande helg, och så blev det efter många om och men den här helgen i alla fall! :) Blir det ingen klassfest för mig så lär det inom snar framtid bli fler - vi har ju trots allt 2,5 år kvar tillsammans i Karlstad!!!

Nu ska jag göra mig i ordning. Snart kommer grannen hem från sin föreläsning och då kommer det säkerligen bli en kaffe innan jag åker till universitetet.. :)

COMMENTS
Malin säger:

Ha de så kul i helgen nu:) hoppas det blir bra!:) kram

Svar: Tusen tack Malin - och det blev väldigt bra! :D Kram!
Anna Lovisa

2013-01-25 | 12:00:38
http://Malinjljung.blogg.se
B R O W N S U G A R säger:

Gottigt!

Svar: Ja, smoothie är bäst!
Anna Lovisa

2013-01-26 | 14:50:04
http://www.brownsugar.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: