Löprunda i kylan


Jag kom precis in från en löprunda i kylan!
Hade frost i både ögonbrynen, ögonfransarna och i håret när jag var färdig med mina 6 km! Nöjd med prestationen med tanke på hur torr riktigt kall luft kan vara, och idag var luften riktigt torr.. Exakt hur kallt vi har det här i Karlstad nu på morgonen har jag ingen koll på, men det funkade att ta sig runt på någorlunda tid i alla fall :) Jag tänkte mig först en morgonpromenad i vanlig ordning, men trots en sömnlös natt hade jag så mycket överskottsenergi så tog ut den nu i löpningen!

Jag är pigg för att ha varit vaken hela natten, men jag är självklart mer trött än jag brukar vara.. Men jag kunde verkligen inte somna i natt! Får ta en powernap under dagen om jag inte mäktar med..

Nu ska jag sätta på ett avsnitt med Desperate Housewives och äta frukost - kokta ägg och smoothie på vinbär, hallon, blåbär, jordgubbar och fil - innan jag hoppar in i duschen.

Dagens planer:
Styrelsemöte med Pelikan 10.30,
En tur till IKEA med Malin,
BodyJam - förhoppningsvis med sällskap av J :)

(Bilden är på mig och min fina Lina på stranden i Alcudia, Mallorca, sommaren 2009. En somrig bild värmer bra i vinterkylan, men jag börjar faktiskt tycka om vinter och kyla allt mer).

COMMENTS
Marie säger:

Smoothie är ju så gott =D

Svar: Ja ,verkligen!
Anna Lovisa

2013-01-27 | 23:23:06
http://myflowergirl.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: