Bra helg, bra start på veckan

Jag har haft en riktigt bra helg! Helnöjd! :)

Idag hade vi föreläsning fram till 16.00. Hann hem en snabbis efter föreläsningen, packade väskan, åt ett snabbt mellanmål å kokade kaffe. Sitter nu på bussen med min kaffetermos på väg till jobbet! :) jobbar till halv tio, sen blir det hem å umgås lite med grannen innan jag ska sova. Imorgon kan jag sova ut då vi har föreläsningsfritt. Det kommer bli en sväng till stan, en fika och bodyjam till kvällen! Har saknat träningen sen jag senast tränade (sprang i tisdags/onsdags i kylan).


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: