Skriva för ekonomernas Goodwill

Tog igår kontakt med chefredaktör för ekonomernas tidning Goodwill som ges ut på Karlstads universitet. Jag har länge varit intresserad av journalistyrket, men jag har valt att satsa på andra drömmar och har mest skrivit för mig själv. Men igår så tog jag tag i drömmen om att få skriva, och chefredaktören var intresserad! Idag är det fotografering för den nya gruppen som ska arbeta med och för Goodwill och jag är nu med, en i skrivargänget! :) Chefredaktören nu för Goodwill är relativt ny, hennes första nummer kommer alldeles strax ut! Ska bli spännande! Har läst deras tidning sedan jag började på universitetet, och det ska nu bli kul att få vara med och påverka och delta i skrivandet och formandet av tidningen! :)


Klicka på bilden för att komma till Karlekon (ekonomernas förening vid Karlstads universitet) och Goodwill (ekonomernas tidning)!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: