Fredagsmys med grannarna

Godmorgon!

Kvällen igår blev inte som planerat.. Jag hade först planer på att gå ut med tjejerna i klassen på studentfesten på Tempel för att "invga" nya studenter, så vi hade biljetter med gratis inträde osv. Synd bara att jag fick så sjukt ont i magen.. Magkatarren spökar med mig, och så var jag även ganska trött och sliten då det blev lite fest på Campus i torsdags med utbytesstudenterna.. Hälsade tjejerna "en annan gång" och jag tror att dom hade en bra kväll ändå! :)

Så vad gjorde jag igår då? Jag var först hemma, tänkte sätta på en film och ta det lugnt, men jag gick istället över till grannen - som inte var hemma - och sedan till granne nummer två som var hemma och bjöd på kvällsmat och fredagsmys. Jag har nu ätit årets första semla! :) Vi kikade TV, lyssnade på musik och lite senare kom även granne nummer ett över till oss och vi fortsatte kvällen med att prata, lyssna på musik osv :) Riktigt mysigt att bo så nära sina grannar, och att ha så bra kontakt med dem! Vi blir nästan som en liten familj för vi håller alltid varandra uppdaterade om vad vi ska göra kommande dagar, precis som det var när man bodde hemma.. :)

Nu ska jag kila över till grannen, granne nummer ett, och ta en morgonkaffe i vanlig ordning :D
Inga planer för den här dagen eller den här helgen, vad som helst kan hända. Men gissar på att jag kommer plugga en del.. :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: