Cycling pulse

Godmorgon!

Började dagen tidigt hos grannen vid åtta med kaffe och nu sitter vi och lynssar på musik och pluggar, hon i sängen, jag i soffan. Pluggar bättre här än hemma just nu - vi peppar varandra, för om den ena pluggar kan lika gärna den andra också göra det! Att veta att hon måste plugga gör att jag känner mig motiverad av henne och gör mitt eget - sitter och skriver rent föreläsningsanteckningarna från gårdagens föreläsning om Organizational Misbehaviour.

Igår efter eftermiddagsföreläsningen åkte jag hem, åt ett snabbt mellanmål och tog sedan bussen till träningen. Körde ett spinning-puls-pass med pulsband. Det var första gången för mig att köra spinning med pulsband, och det var riktigt kul att se pulsen och att också styra den! :) Jag har tidigare bara provat pulsband/pulsklockor i samband med idrotten på högstadiet och på gymnasiet, så det var riktigt kul! Spinningpasset var på 75 min så om jag var slut efteråt! Men det är en härlig känsla att verkligen köra slut på sig själv.. :) Somnade riktigt gott när jag kom hem!

Blir evntuellt något pass ikväll igen, men först ska jag få plugget och renskrivningen av anteckningarna gjort :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: