Morgonpromenad

Godmorgon!

Idag väntar en morgonpromenad (alldeles strax), en föreläsning och efter det skulle jag egentligen träffat M för en promenad, god mat och övernattning hos henne, men det blev igår ändrade planer, så det blir en lugn kväll hemma istället :) Blev bjuden på fest på Campus igår, får se hur jag gör med den ikväll.. Förfesten kan jag ju alltid gå på, även om jag inte vill gå ut. Vi var ju mer eller mindre ute igår.. Kick offen var grym! Vi förfestade först hos vår ordf. innan vi tog oss till Koriander för mat (god kyckling, masala och ris) innan vi körde musikquiz och drack gott vin! :)

I helgen kommer äntligen min fina tjej upp från barndomsstaden! Vill inte vänta, vill ha fredag IDAG!

Nu ska jag ut på min morgonpromenad och samtidigt posta ett paket.. Igår fyllde ena syrran år och imorgon fyller den andra! Smidigt å ha födelsedagarna så tätt ändå, alla paket fixade på samma gång! Och inte allt för långt fram i vår fyller både mamma och pappa år.. Vi är en vårfamilj! :)


COMMENTS
Erika säger:

Vilken fin blogg du har!

Svar: Tusen tack! :)
Anna Lovisa

2013-04-11 | 23:11:02
http://erikakaranta.forme.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: