Finsittning

Har haft en jättebra helg med faddrar, nollor och bästa, bästa tjejerna i LAJK (min arbetsgrupp)!
I fredags, efter tentan, gick jag och mina tjejer på inflyttningsfest och sedan vidare till Tempel där Sebjak spelade! Riktigt bra kväll! :-)

Igår var det lite segt å vakna, men jag tog mig upp och gick till Elin där jag och några tjejer gjorde oss i ordning tillsammans. Därefter tog vi oss till en av faddrarna som höll i förfesten innan vår finsittning. Själva finsittningen hölls på Scandic med god mat och ännu godare efterrätt, vin och trevligt folk! :-) Och äntligen fick vi veta vilken av de fyra nollegrupper vi varit i som vann - och det var min grupp som vann årets nollegrupp! OM vi var nöjda! :-)

Vid tio begav sig de flesta till Tempel, medan jag tog bussen hem. Jag orkade inte ännu en utgång.. Köpte med mig lite godis hem och somnade gott innan tolv till en film.

Idag har jag bara varit. Jag har lagat mat, tagit mig en lång dusch och bara vilat upp mig.

Till helgen har jag bokat biljetter. Jag ska hemåt och träffa en god vän och bara vara. Ska bli skönt å få ses igen, och även åter se min hemstad!

Imorgon börjar vi med en ny delkurs, ska bli spännande.
Det har varit skönt med en lugn dag med massa sömn - det har verkligen behövts!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: