Webbansvarig i styrelsen

Kom precis hem från universitetet! Har varit en fullspäckad dag med planering inför tacksittningen, föreläsning och nu i eftermiddag Pelikans höstmöte. Jag sökte två poster och fick posten som webbansvarig! Lycka! :D

Nu ska jag ut och gå med Elin. Ikväll blir för övrigt en lugn kväll med lite plugg, lite käk och en låång dusch!

Imorgon är det handelshögskolans dag med handelsfrukost, föreläsningar och möten med diverse arbetsgivare - man vet aldrig vem som blir ens blivande arbetsgivare, så det är bra att skaka hand en extra gång!

På fredag har jag arbetsintervju! :D Känner mig lugn, jag har bra meriter sedan tidigare.. Hoppas verkligen jag får jobbet! Håll tummarna för mig fredag eftermiddag!

COMMENTS
minabrun - photo säger:

sv: åh vad glad jag blev av din kommentar! tack! :)

Svar: Åh men det var så lite så :)
Anna Lovisa

2012-10-10 | 18:25:54
http://miinabrun.blogg.se
Malin säger:

Grattis till allt!:)

Svar: TACK :D
Anna Lovisa

2012-10-10 | 20:02:57
http://Malinjljung.blogg.se
Persson säger:

Sv: Tack så hemskt mycket! Förklaring hur jag har tagit bilderna finns ute på bloggen nu :)

Lycka till på intervjun, håller tummarna!

Svar: TACK - jobbintervjun gick bra och jag har fått jobbet! :D :D
Anna Lovisa

2012-10-10 | 20:07:51
http://couleur.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: