Såld på köp och sälj-sidan

Jag är överlycklig för köp och sälj-sidan som finns i Facebook för oss Karlstadsbor! :) Jag har redan fått några blusar sålda, ett par skor och en tröja ska postas till köparna, ett halsband ska säljas i veckan och så har jag även fått sålt min iPhone 3GS! :) Skönt när saker man själv inte har användning av kan komma till nytta för andra! :)

Det jag inte får napp på på sidan kommer jag skänka till Röda Korset som har en second hand-butik i stan! :) Men som student med en tight ekonomi vill jag gärna kolla intresset först - får jag sen inga köpare kan jag lika gärna skänka det.. Men de småsummor jag får in på det jag säljer blir ändå en del i slutändan! :) Har snart fått ihop cirka 1000 kr! :D

COMMENTS
johanna säger:

är också med på en sån sida, så himla bra!! har sålt allt möjligt där!

Svar: Ja, jag med! Redan sålt för över 600 kr och har saker för 400-500 kr hemma som är sålda, men inte hämtade å betalda! Skönt med extrapengar för saker man inte längre behöver/använder! :)
Anna Lovisa

2012-10-16 | 08:36:05
http://tigermysig.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: