Färdig med första delen av arbetet

Jag är färdig med första delen av inlämningsarbetet - vi ska både lämna in en kunskapsportfölj där vi bland annat reflekterar kring föreläsningarna samt en hemtentamen, och det är kunskapsportföljen jag är klar med! :) En börda mindre på mina axlar!

Om en stund blir det SATS för ett träningspass och OM jag ska ta i! Ju mer jag tar i, desto mer energi får jag! :)

Idag kom förresten mina tidningar! Ett nr kvar av vardera tidningen, sen blir det inga fler prenumerationer på ett tag för mig. Men ibland tjänar man faktiskt på att ta ett erbjudande om t.ex. en locktång, hårprodukter och 5 nr för under 200 kr, eller två biobiljetter och 5 nr för under 100-lappen. Det gäller att vara smart, speciellt som student! :)
Passar mig perfekt med lite annan läsning än bara studielitteratur och genusinriktade antologier!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: