Rast

Sitter på jobbet å har rast. Kommer eventuellt få stanna på jobbet efter jag slutat vid 04.00 då ingen buss går förrän 06.00. Ibland har jag tur då någon som slutar samtidigt som mig har bil, men så är inte fallet idag. Har erbjudit mig å jobba till 06.00 om det skulle behövas. Annars får jag stanna å powernapa i personalmatsalen tills första bästa buss går! Men det gör mig inte så mycket, har ändå inga ansträngande planer för min söndag. Ska fika med Malin å Willhelm vid 12.00 och plugga lite, men jag kan ju powernapa på eftermiddagen om så behövs :-)

Ska strax in å jobba igen! Sköna medarbetare ikväll! Trivs riktigt bra på Mc Donalds!


COMMENTS
MARIA - mode, outfits & inspiration säger:

Sv: ja, eller hur! :) kram!

2012-11-25 | 14:12:59
http://mmiaas.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: