21:a november

Om en månad har sista föreläsningen för året varit och jag är då snart på väg hem till farmor för att fira jul och spendera några dagar hos henne i Dalarna! :)

Idag väntar ett bokat grupprum på mig och tjejerna för fortsatt grupparbete: enkäterna, intervjuerna och artikelrecensioner som ska sammanställas. Vi jobbade på bra igår, fick mycket gjort! Vi är som gjorda för att arbeta tillsammans! :) Jag är SÅ nöjd med den grupp jag hamnat i!
Vi har ett grupprum bokat för oss i tre timmar. Efter det blir det lunch, och möjligtvis kolla in Sex&Sånt som dels står i foaljen utan Aula Magna med information om HIV/STI innan föreläsningen vid 13.15-16.00. Sex&Sånt har även workshops och föreläsningar under dagen, men dessa missar jag tyvärr. Men studierna framför allt!

Mamma skicka ett värmande meddelande till mig - "plocka russinen ur kakan": behåll bara det fina och bra! Detta får vara mitt motto för dagen! :) :)

COMMENTS
Annika säger:

SV: tack för de kloka orden :D

Svar: Varsågod :) :)
Anna Lovisa

2012-11-22 | 18:49:38
http://blogofphoto.webblogg.se
Fannie säger:

Ja men visst är det! Älskar nitar, haha!!

Svar: Ja, jag också! :)
Anna Lovisa

2012-11-22 | 20:12:16
http://ffanniejonsson.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: