Klockan springer iväg

Oj oj, vad klockan tickar iväg! Ska nu hoppa in i duschen och laga mig lite lunch efter det. Har lite ärenden jag ska gå åt mamma - bland annat till återvinningscentralen. Åh, så fab!

Idag är nog den lugnaste dagen för mig i veckan... Imorgon och på onsdag ska jag träffa två fina vänner över fika - måste passa på å träffa dom innan jag åker! Självklart kommer vi hålla kontakten, å ses igen.. men det blir såklart inte lika ofta - jag ska ju starta nytt liv i Karlstad å lär ju skaffa nytt umgänge där uppe! Men mina fina vänner i Skaraborg är alltid med mig. :)

På torsdag ska jag, mamma och syster gå på bio som en avslutning på en bra sommar tillsammans! Det är inte världens roligaste eller lättaste grej att som 21-åring flytta hem, varken för min eller deras del. Men jag tycker vi har klarat det bra, så nu ska vi avsluta bra också! :)

COMMENTS
aina [fotoblogg] säger:

Allt bra med dig idag? :)

2012-08-06 | 12:35:32
http://ainaphoto.blogg.se
Johanna säger:

Sv: Tack fina du, roligt att du tycker så!
Vad ska du, din mor och din syster se för film?

Svar: Det får vi se :)
Anna Lovisa

2012-08-06 | 12:43:58
http://bridge.blogg.se
jennifer säger:

Åh så spännande med flytt och allt, håller alla tummarna för dig, det kommer bli skitkul! :D

Svar: Åh men tack fina du! :D Längtar verkligen till Karlstad nu alltså!
Anna Lovisa

2012-08-06 | 13:06:55
http://currently.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: