17th of March

WOW! Vilka underbara dagar det har varit nu kring min födelsedag! I torsdags blev det en någorlunda sen kväll, och när vi kom hem, strax efter midnatt, fick jag öppna mina presenter från min kärlek! En blus och ett par grymma klackar! (Bilder kommer senare) Dock var blusen en storlek för liten, butiken han köpte blusen från har väldigt små storlekar märkte vi när vi gick dit för att byta den mot en annan blus (blusen jag fick fanns inte i min storlek när vi kom dit). Bershka heter butiken. Bra kläder, skön stil, men väldigt små storlekar! Men det är självklart tanken som räknas, och vi provade ut en ny blus tillsammans! :) Skorna däremot, där visste han precis vilken storlek han skulle köpa! Jag har i vanliga fall storlek 36 på skor (i enstaka fall har jag kunnat ha 35or), men när det kommer till klackar behöver jag 37. Hög hålfot gör att jag behöver lite "vidare" skor, 36or blir därför för tighta när det kommer till klackar.

Vi gick och la oss efter presentöppningen, och när vi vaknade lagade han pannkaksfrukost till födelsedagsbarnet! :)

På kvällen blev jag hembjuden till mina skandinaviska tjejer på kycklingtacos, vin och tårta! Efter det gick vi ut och landade hemma runt 5.30!

Resten av helgen har bestått av ännu en utekväll, och gårkvällen spenderade vi med ett gäng vänner. Vi spelade spel, lagade mat, blev serverade creme brule till efterrätt och kom i säng runt 02.00.

Idag är jag lite seg, men absolut inte sliten och sömnig! Och bra är väl det, för nu ska här pluggas! På torsdag skriver jag salstenta på ambassaden fram till lunch, och efter det blir det en sväng på stan, ta plats på något mysigt, någorlunda lugnt café och skriva klart hemtentan! :) Åker jag hem direkt efter salstentan kommer jag säkerligen somna nån timma pga utmattning.. Inte så konstigt, så som hjärnan jobbar vid en tenta :) Därför åker jag inte hela vägen hem för att skriva klart tenta nr 2 utan intar ett café - säkerligen Starbucks! :) Måste prova mig igenom deras kaffe-sortiment! Den Caramel Macchiato jag drack sist var GRYM!


XX

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: