Xbeauty, Xlash, Xbrow


Sitter hemma hos min granne och dricker te och myser.
Har dippat lite grönsaker ikväll och läst igenom grannens B-uppsats. Kul å få läsa andras arbeten emellanåt och lägga fokus på annat än sitt eget! Ibland behöver man pauser för att hämta motivation och ladda batterierna, och tro det eller ej men det kan jag alltså göra genom å läsa andras arbeten.. Bara att få bort fokus från mitt egna ett tag hjälper rätt bra :)

Jag och min granne har tillsammans beställt ett paket från Xbeauty, en Xlash till henne och en Xbrow till mig! :D Tur att jag har varit kund på Xbeauty tidigare, fick ganska bra rabatt på det vi beställde! :)

Imorgon väntar en hel del plugg inför tentaveckan. Det vore skönt å inte ha några olästa sidor eller nya saker att lägga fokus vid när veckan drar igång. Skönt om man enbart kan repetera det man redan läst å antecknat på föreläsningar! :) Ska även ut i spåret å köra lite intervallträning! :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: