Sömnstörningar

Jag har precis vaknat.. Sovit gott i natt, när jag väl somnade runt 2-3-tiden. Det börjar bli riktigt tröttsamt bokstavligen att inte få sova som jag behöver.. Jag vill inte ligga och vrida och vända på mig i en eller flera timmar innan jag somnar, jag vill inte gå runt och vara hyper, full av energi sent på kvällarna. Jag studsade upp och ner, mellan väggarna hos min stackars granne igår. Jag undrar var all energi kommer ifrån och kan hitta flera svar hos mig själv, men att den energin ska vara så stark så den går ut över min trötthet, dämpar den och till sist inte låter mig somna när jag väl försöker..
Även om jag inte är trött när jag lägger mig mellan 22-00 på kvällarna, så är jag helt utslagen på morgnarna när jag vaknar då jag fått dra mig i sängen några timmar för att få somna, och när jag väl gör det sover jag som en klubbad säl och hör knappt alarmet på mobilen när det väl är dags att vakna (pga att jag är i djupsömn när alarmet ringer).
Ja ja, någon dag löser det sig väl.. Positivt är i alla fall all den där energin jag nämnde - för den får mig att må så bra, och när jag mår bättre å bättre, ja, då får jag ju än mer energi! En god cirkel! :)

Nu ska jag kila över till grannen på morgonkaffe :) Runt lunch ska jag till universitetet och ta en kaffe med ordf. i vår styrelse, snacka lite :) Jag ska även passa på att hämta ut min rättade salstentamen som jag inte hämtat ut än. Jag har varit väldigt dålig på det, men jag vet ju att jag klarade mig med marginal, så har inte haft något större behov att se var jag ev. gjorde några små missar..
13.15-16.00 är det föreläsning, sen har jag vad jag vet inga som helst planer. Det kommer säkerligen förslag under dagen!

Nu: mot grannen! :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: