Cycling pulse ikväll

Jag har idag prickat av min att göra-lista och sitter nu och väntar på att klockan ska gå så jag får åka till gymmet och köra cycling pulse 75 min! :)

Efter föreläsningen vi hade i morse mötte jag upp några faddrar för att låna deras föreningsbyxor. Jag och en tjej till i klassen har tagit på oss ansvaret att ansvara för beställning av byxorna. Nu ska vi alltså samla in de storlekar vi kan komma över från våra faddrar för att sedan ha två tillfällen för provning av byxorna så vi sen kan beställa hem byxorna! Föreningsbyxorna ska vi inviga på en byxsittning och sedan kommer vi använda dom vid speciella byxtillfällen och under nollningen i höst när vi ska vara faddrar :)
Jag passade även på när jag ändå var på universitetet att skriva ut föreläsningsanteckningar, nyckelord och begrepp som kommer att behövas inför den kommande tentan :) Det ska bli riktigt skönt att spendera tentaveckan hos pappa! Tror jag kan fokusera bättre där än jag gör hemma.. Ibland behöver man sitta på annat ställe än hemma. Jag vill inte associera mitt hem med tentaplugg, stress osv. Skönare då att befinna sig på annan plats än hemmaplan, även om det är att vara hemma hos pappa så blir det en annan sak.


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: