Tidig löprunda

Kom precis in från en löprunda! Det blev en kortare runda, men det blev i alla fall 3,5 km! :)

Jag vet inte vad det är med mig.. Jag som brukar behöva en massa timmars sömn, och så vaknar jag halv fyra och kan inte somna om - och är dessutom hur pigg som helst! Jag har gjort matlådor, vikt tvätten från igår, varit ute å cyklat en bra runda och joggat 3,5 km! Jag har hur mycket energi som helst och förkylningen är som bortblåst! Kanske kan det ha å göra med hur bra jag faktiskt mår?! Jag har aldrig varit så glad varje dag som jag är sen jag flyttade upp till Karlstad! Allt är toppen; staden, universitetet, utbildningen, klassen och alla övriga vänner jag har här uppe! Jag har ingenting å klaga på, det skulle vara den krassa ekonomin som man har som student då, men allt det positiva väger upp till och med en snål matbudget! :D :D

COMMENTS
Ninni - Vimsiga mamman säger:

sv. ja det är någonting speciellt med hösten =) Dock längtar jag redan efter sommaren...

så duktig du är =) borde ut och springa ja me

Svar: Jaså? Jag kommer säkert sakna sommaren och värmen när vintern och snön kommer.. men än så trivs jag kanon med regn och rusk :D Älskar höst! (fast helst skippar jag regn när jag ska ut och göra nåt, men när man är inne får det gärna regna). Åh tack ska du ha! :) Har inte alltid så här mycket energi, så man får passa på när energin väljer å slå till!
Anna Lovisa

2012-09-25 | 07:52:12
http://ninnzan.se/
Soffi säger:

SV: Åh tack så mycket :D

Svar: Any time :D
Anna Lovisa

2012-09-25 | 08:25:01
http://soffilia.blogg.se
johanna säger:

Men hjälp, dela med dig lite av din energi tack..? ;)

Svar: Det gör jag gärna! :) :) Hoppas motiverande inlägg kan vara ett sätt å dela min energi? Måste ju tillägga att sån här energi har jag inte var dag... :)
Anna Lovisa

2012-09-25 | 09:08:19
http://tigermysig.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: