Tentaplugg för hela slanten

Jag och Josefine var på ett jättehärligt pass igår på SATS - BodyJam! Jag var helt slut efter passet - det var länge sedan jag tränade som jag tränar nu, och det var länge sedan sängen var så skön och inbjudande! Jag är jättenöjd med mig själv och med gårdagens träning - jag joggade ju även på morgonen! :) :)

Idag blir det en lugn dag hemma med tentaplugg för hela slanten. Här ska bankas in resten som inte ännu sitter, och resterande frågor ska nötas, nötas så allt sitter på fredag eftermiddag.
Jag är inte ett dugg nervös inför tentan, bara peppad och det känns kul och spännande - första tentan liksom! :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: