Tentadag

Uppe sedan sju och sitter nu och dricker kaffe. Jag är kolugn inför tentan, så härlig känsla! Den möjliga nervositet jag har gäller vad jag ska ha på mig ikväll vid inflyttningsfesten och utgången!
Jag pluggade inget mer igår kväll. Kände att en paus från tentaplugget var behövlig, på många plan. Överplugga är nog vanligt att man gör, så jag hade en bra kväll med grannen och Ankan! :) Sen kom även Malin till mig igår, direkt från Norge och hon gjorde min kväll! Blev bara så paff - där stod jag i endast trosor i badrummet och färgade håret, å så knackar det på dörren..! Brukar alltid vara i stort sett näck när jag färgar håret. Vem vill offra kläder som ev. blir förstörda av färgen?!

Har nu under morgonen kört en snabbrepetition och känner att alla frågor och svar sitter kanon! :) Ska käka lite frukost, sen ska jag och Elin och ev. Josefine och Agnes ut på en långpromenad! Skönt å komma ut i höstluften och bara vara, rensa skallen från all skit som INTE ska vara där under tentan.. :)

Ser SÅ fram emot kvällen, när tentan är gjord. Fest för hela slanten, och OM vi kommer må då, när första tentan är avklarad och vi kan släppa loss på dansgolvet med lite vin i kroppen!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: