Sjukling

Seminariet idag gick BRA och efteråt pratade vi ihop oss lite i gruppen inför sista delen av gruppuppgiften - skönt å ha allting klart innan tentaveckan!
De två grupparbeten vi har gjort ska lämnas in i nästa vecka, så nu i helgen blir det tentaplugg och så ska jag kurera mig för jag har fått feber, igen! Så typiskt.. Kände mig febrig i onsdags, men då jag mådde fint igår var jag både ute och gick och sprang, så nu är jag krasslig igen.. Ska låta helgen gå, bara ta det lugnt och låta pappa pyssla om mig så är jag säkert på banan igen på måndag! :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: