Pluggar invandring och arbetsmarknaden

Idag sitter jag med näsan i boken Arbetslivet och läser igenom kapitlet "invandring och arbetsmarknaden" som jag och min grupp (vi är fem personer) ska redovisa om två veckor. Kände att jag lika gärna kunde kolla igenom det redan idag.. så har jag lite koll på vad det handlar om när vi ska gå igenom det i gruppen och reflektera innan redovisningen. Ska även kika på tre andra kapitel i boken som vi ska gå igenom på föreläsning på tisdag.
Kapitlet om invandring och arbete vi ska jobba med är väldigt intressant - precis som resten av vår kurslitteratur! Jag har verkligen valt rätt program känner jag! :D Underbart!

Jag är nu helt återställd från sjukdom och baksmälla! :) Känns bra! Jag ska idag bara ta det lugnt - plugga, kolla film och kanske umgås lite med grannen. Jag stortrivs i Karlstad - fortfarande! ;)

COMMENTS
Annika säger:

SV: tack :D

Svar: Any time :)
Anna Lovisa

2012-09-09 | 15:34:43
http://blogofphoto.webblogg.se
emilia säger:

Allt bra ? :)
Kram

2012-09-09 | 16:05:08
http://emiliasofia.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: