Morgonrunda/Smoothie

Kom nyss in från en löptur! Har inte seminarium förrän 13.15 och kände att jag ville upp i tid. Att vakna runt 12.00 känns inget vidare, då är liksom halva dagen redan passé.
Vet inte exakt hur långt jag sprang, men idag gjorde jag inga större uppehåll! Fick stanna å knyta om ena skon, men that's it! Riktigt nöjd!

Kom precis ur duschen. Nu blir det smoothie och kokt ägg till frukost :)
Det är ett tag kvar innan jag behöver dra till skolan, så ska försöka hinna med en dammsugning och städa i ugnen efter kycklingen jag lagade.. Jag har dragit ut på ugnsrengöringen några dagar, men nu ska det göras, banne mig!

COMMENTS
johanna säger:

önskar jag också var hurtig och kunde träna på morgonen.. ^^

Svar: Du jag är inte alltid en sån hurtbulle, men jag älskar när det händer och jag vaknar på den sidan! :) Hoppas jag får motivation till en runda även imorgon bitti, annars slänger jag mig nog ut på en ändå! :)
Anna Lovisa

2012-09-13 | 11:05:04
http://tigermysig.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: