Lyxfällan-date igen

Jag är helt slut efter den här dagen - både i kropp och knopp! Dels var jag uppe redan halv sex-halv sju då jag inte kunde somna om, jag har pluggat oräkneliga timmar, gått en riktigt härlig långpromenad, handlat, lagat mat, druckti kaffe med grannen och dessutom varit ute och sprungit! Det känns som det här dygnet innehållit 25-26 timmar för mig..

Äntligen börjar jag bli trött, jag som haft sån överskottsenergi idag! Ska snabbt in i duschen nu innan jag kilar över till grannen för Lyxfällan och kaffe! :D

Imorgon är det seminarium och jag känner mig nu väl förberedd! Jag kan min del i stort sett utantill, så nu är det bara att hålla tummarna! Nerverna kommer alltid, men det är en del av kicken man får av att stå där framme! Älskar det, även om jag minuten innan grämer mig för hur det ska gå.. men då är det nog mer min prestationsångest som talar å inte någon scenskräck. Så mycket som jag stått på scen så borde jag ha blivit av med scenskräcken vid det här laget! (Och scenskräck är väl å ta i, men klart man blir lite pirrig precis innan en redovisning, en uppvisning, ett framförande etc.)

Wish me luck! :D :D

COMMENTS
Clara Ringqvist säger:

Oj så mycket du har hunnit med!

Svar: Ja, ganska nöjd med mig själv var jag den dagen :D
Anna Lovisa

2012-09-20 | 20:58:40
http://clararingqvist.blogg
B R O W N S U G A R säger:

Lycka till!! :)

Svar: Åh tusen tack fina du :D:D
Anna Lovisa

2012-09-20 | 22:13:53
http://www.brownsugar.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: