Kort den senaste veckan

Godmorgon!

Nu har mitt internet legat nere i två dagar så har varit lite svårt å blogga.. Och igår tappade jag min iPhone i backen så displayen sprack.. Tur att jag tog den där helförsäkringen! Ska in med mobilen till 3s butik på måndag för skadeanmälan och lagning. Håll tummarna för att det går snabbt! Tur man kan få lånemobil under tiden i alla fall :)

Idag har vi föreläsning 13.15-15.00, men innan dess ska jag och tjejerna i min arbetsgrupp (som vi döpt till SLAJK) ses på stan för å göra vår första av två intervjuer med människor i arbetslivet. På tisdag får vi mallen för hur vi ska lägga upp presentationen och på torsdag ska arbetet redovisas. Spännande! Snabba kast på universitetet, men det är bara härligt! Utmaningar ska det vara, annars känns meningen med det inte lika stor.. :) Nu får man verkligen visa vad man går för!

Igår var det Generalernas dag och det blev tävlingar, sak-letar-tävling, quiz och frågetävlingar. Och korvgrillning på det! :D
I onsdags var det Flotteracet som vi vann i vårt heat (det var totalt fem heat). Dock blev vi diskade, för något vi inte hade gjort.. Men vi vet själva vad vi gjort å inte, å vi gjorde ett grymt bra jobb i Pelikan! Pelikan är den grupp/förening vi tillhör på universitetet - gruppen för alla personalvetare.

Ikväll är det den stora studentfesten som avslutar hela nollningen, och den är för samtliga studenter på Karlstads universitet! Ska bli riktigt kul! :) :) Lite trist att nollningen gått så fort, men samtidigt ska det bli skönt å komma in i vanliga rutiner igen.. Vettigt käk, träning och bättre dygnsrytm!


COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: