Jag är igång med löpningen igen

Kom precis in från en springrunda. Så himla skönt! Kom ju igång bra med löpandet och promenaderna när jag var ny i stan för ca en månad sen. Jag hade liksom inget annat för mig - var färdiguppackad på två dagar och kände ingen.. Men när nollningen kom igång kom jag av mig med träningen, och lagad mat var det inte tal om! Jag har levt på snabbmat, pasta och fil i två veckor.. Det känns på de extrakilon jag lagt på mig under nollningen.. Vad kan det vara - 2 kg? Tur att man inte är ensam om att ha kommit av sig med vettiga rutiner - det gäller i stort sett alla nollor, och faddrar också för den delen.. Nollningen var grym, men det är SÅ skönt å vara tillbaka i vettiga rutiner igen! :D

Så nu är jag igång igen - med lagat mat, vettig dygnsrytm och motionen! :)

COMMENTS
Matilda ▲ Amazingdays säger:

svar: tack så sjukt mycket vännen!! :)

Svar: Åh ingen fara! :D
Anna Lovisa

2012-09-09 | 17:09:04
http://amazingdays.blogg.se
bbaraaelin säger:

sv : tack sötis! skönt att komma igång:)!

Svar: Åh det var så lite så! :) :) Ja det är SÅ skönt!
Anna Lovisa

2012-09-09 | 17:15:33
http://bbaraaelin.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: