ICA Student

Vaknade vid 05.30 idag och kunde inte somna om.. Låg ändå kvar i sängen en timma och försökte, men icke. Så nu har jag varit uppe och i över en och en halv timma pluggat! Jag sitter just nu och skriver rent mina anteckningar. Ska låna söta grannens skrivare sen! :) Ska även kika över instuderingsfrågorna till tentan och läsa vidare i böckerna.. Blir en lugn pluggdag hemma, och ikväll är det Lyxfällan-date med grannen! :D

Ska även ta en långpromenad, till affären. Behöver komplettera lite, och då är det väl toppen när man precis blivit ICA-student?! Jag fick nämligen 100 kr insatt på det kortet, så de pengarna ska jag använda i första hand! Och så ska utnyttja lite rabatter och erbjudanden som är laddade på kortet. Mitt svarta kaffe ropar efter mjölk, och bären i frysen vill ha fil!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: