Gör matlåda 05.05

När man är sömnlös kan man lika gärna göra lite nytta och spara tid! Jag som hade tänkt gå upp lite tidigare för å göra en matlåda - den gör jag nu istället, sådär fem över fem på morgonen.. Då kan jag ju plugga lite innan jag ska vara på universitetet och plugga me tjejerna.
Ska även uppdatera min iPhone till iOS 6.0 som jag inte gjort än. Det finns alltid något att göra - och jag behöver verkligen fördriva tiden! En och en halv timme lyckades jag slå ihjäl på att enbart läsa bloggar.. :)


COMMENTS
johanna säger:

Hurtigt värre! en annan sov gott fram till kl 06.45 ;)

Svar: Haha, ja, men det är väldigt sällan det händer - att jag är uppe och pigg så tidigt! :) 06.45 brukar annars vara tidigt för mig det också så..
Anna Lovisa

2012-09-25 | 09:14:36
http://tigermysig.se
Sofia Werlin - från 112 kg till 72 kg.. säger:

Glöm inte bort att göra en säkerhetskopia först innan du uppdaterar till iOS 6. Gör inte samma misstag som mig, för då försvinner alla dina appar m.m. :)

Svar: Tack för påminnelsen, men jag säkerhetskopierar ganska ofta! :) :)
Anna Lovisa

2012-09-25 | 12:25:14
http://Sofija.blogg.se
julia säger:

skitbra blogg!!:) KRAM

Svar: TUSEN TACK! :D Kram!
Anna Lovisa

2012-09-26 | 17:28:30
http://berglunndjulia.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: