Första seminariet imorgon

Jag har haft en lugn och skön "ledig" dag. Det har inte blivit så mycket pluggat som jag hade tänkt mig, men jag har haft en bra dag ändå! :) Jag har hängt med sköna grannar, kikat film, lagat mat och bara allmänt umgåtts :) Skönt när man bor så bra med grannar som är öppna och trevliga, som gärna tar en kaffe och som man kan umgås med trots att man inte känt varandra så värst länge.. Men vi är väl alla mer eller mindre i samma sits - studerande, mer eller mindre utifrån-kommande och alla är ju i behov av vänner och kontakter.

Ska strax krypa ner. Allt är klart för morgondagens seminarium och jag är säker på att mina tjejer är minst lika taggade som jag är! :D Ska bli riktigt kul med första grupparbetet, första seminariet och första bedömningen!
Skönt att seminariet inte börjar förrän 13.15. Det betyder att jag hinner med en långpromenad i morgon förmiddag! :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: