Föreläsning

Sedan i måndags kväll har jag haft besök av Sebastian. Vi har lagat mat, kollat på favoritserien Sons of Anarchy och bara tagit det lugnt, umgåtts helt enkelt! :-)
I morse åkte han hem å jag drog till universitetet. Lunchade med en härlig tjej ur min mentorsgrupp å hennes vän, tog en kaffe å laddade inför föreläsningen.
13.15-16.00 är det föreläsning ich efter det är det flottracet vid Värmlandsoperan! Ser jag verkligen fram emot!

Jag är frisk å jag är laddad - både för föreläsning å grupparbeten och för de sista nolledagarna! :-D


COMMENTS
Ninni - Foto & Vardag säger:

så skönt att du blivit frisker :) Själv hostar man ur sig lungorna snart, riktigt irriterande :C

Svar: Usch! Hoppas du är frisk nu?! :) Nu är jag tillbaka efter sjukdom och två veckors nollning och festande! :)
Anna Lovisa

2012-09-05 | 19:22:10
http://ninnzanlee.blogg.se
Malin Maria Johansson säger:

Det där låter ju mysigt :)

Svar: Det var det också :)
Anna Lovisa

2012-09-05 | 21:57:45
http://mawilin.blogg.se/




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: