Föreläsning med Lyxfällan-Magnus

Kom precis hem från en lång, intensiv men också givande och intressant heldag på universitetet! Vi började med grupparbetet vid 10.00 och tog paus för lunch runt 12.30 och fortsatte sedan vidare med grupparbetet till 15.30 då vi gick  och köade utanför salen där Magnus Hedberg från Lyxfällan föreläste för oss 16.00-17.45. En humoristisk kille med oerhört mycket intressanta tips etc. för studenter och deras ekonomi! Studentfällan fick föreläsningen heta idag - men med mycket tips som självklart anknöt till Lyxfällan och hur det funkar allmänt med ekonomi. Även om jag mådde lite risigt i morses och vaknade med feber så var dagen SÅ värd! Är helnöjd! :)

Jag har även fixat träningskort på SATS. Jag får 13,5 månad för priset av ett år och slipper dessutom medlemsavgiften på 300 kr. Härligt å vara student! Här ska tränas, tjejer! :)

Ska bara slänga i mig lite mat och kika den post som kommit, sen ska jag möta upp Elin för en långpromenad. Vi trotsar regnet! :D


COMMENTS
Sicktwisted - Moa säger:

Härlig blogg! Hoppas du haft en bra dag, kraaam!

Svar: TACK ! :)
Anna Lovisa

2012-09-19 | 19:19:05
http://sicktwisted.blogg.se
Malin säger:

Tänkte med gå på den föreläsningen idag men de missade jag ju!:(

Svar: Nej vad trist :( Han var riktigt duktig! Men är du jättenyfiken på vad för tips han gav så antecknade jag en del! :)
Anna Lovisa

2012-09-19 | 20:39:16
http://malinjljung.blogg.se
Malin säger:

Ja var det intressant så tar jag gärna anteckningarna:) var i Karlstad bor du?:)

Svar: Jag bor på Campus :) Var bor du?
Anna Lovisa

2012-09-20 | 22:56:26
http://malinjljung.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: