Föreläsning

Godmorgon!

Kom precis ur duschen och sitter nu och läser lite bloggar. Idag ska jag och tjejerna i gruppen samlas och gå igenom en första gång vår redovisning som vi ska hålla under seminariet på fredag. Vi har nu suttit hemma och tidat oss själva för att se så vi alla kan hålla oss till ca 2,5 minut var då vi har totalt 10 minuter till godo.
Vi blev klara med det mesta igår: uppdelning av arbetet (vem som redovisar vad), arbetsordning och diskussionsfrågan som de övriga grupperna efter vår redovisning ska få.

Efter gruppmötet idag har vi föreläsning, så ska läsa lite nu innan jag sticker till universitetet. Alltid skönt å vara förberedd på vad som komma skall! :)

Det verkligen ösregnar nu! Himlen har öppnat sig, helt! Jag hoppas verkligen jag slipper gå ut i detta busväder! Tur att jag fick ett regnställ av mamma innan jag flyttade hit :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: