Färga håret


Har haft en bra pluggdag med Anja och Jossan! Vi har suttit å förhört varandra även idag och hjälpt varandra med förklaringar på de frågor man kört fast på.. Skönt då vi alla lär på olika sätt, därmed kan vi lära varandra på våra egna sätt å samtidigt få nya sätt se frågorna på! :)

På eftermiddagen kände jag mig färdig med plugget å drog till affären för storhandling. Tog även en sväng in på systemet å fixade vitt vin till helgen! :D :D

Nu ska jag ta tag i disken och käka lite kvällsmat, och färga håret! Det blir en ljus gyllenbrun färg. Ska bli skönt å färga håret då jag inte färgat håret sedan i april, så jag har en rejäl utväxt, fast som tur är syns den inte så pass.. Ingen har i alla fall kommenterat utväxten - än. Kan ju bero på att jag är brunett naturligt. Efter det ska jag ta en efterlängtad lång dusch - har nyss varit ute å gått i ösregnet, så behöver få upp värmen igen..
Vid åtta ska jag över till grannen för vår vanliga torsdagsdate med Lyxfällan! Och ikväll blir det även grönsaker och dipp! :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: