Återvunnet material





Matta Random/399 SEK / Matta Piano/299 SEK / Trasmatta Siv/199 SEK

Jag har fått en ding på trasmattor. Köpte mig en röd trasmatteinspirerad matta på IKEA i förra månaden för en billig peng, men ser nu att Åhléns har riktiga trasmattor, dessutom gjorda av återvunnet material! Hade jag haft mer än en students plånbok hade jag slagit till! :)
Jag gillar speciellt Trasmattan Siv med sin härliga färg! Den skulle definitivt lysa upp ett trist, om än ljust, hem!

Det är en mysig och hemtrevlig känsla över trasmattor. Håller ni med?

Samtliga mattor kommer från Åhléns

COMMENTS
Malin säger:

Jag har en i min hall:) du får komma och hälsa på snart:)

Svar: Jaså? En återvunnen från Åhléns? Eller en vanlig trasmatta? Absolut! :) Jag kanske kan kika förbi på söndag eftermiddag om du inte har något för dig då? :) Fullt upp nu med tentaplugget, och i helgen är det fest både fredag och lördag!
Anna Lovisa

2012-09-26 | 14:03:34
http://Malinjljung.blogg.se
Agnes säger:

Älskar den i mitten! :)

Svar: Gillar alla tre ja, men den i mitten är fin! :)
Anna Lovisa

2012-09-26 | 16:56:09
http://avanturin.blogg.se/
Malin säger:

Nej en vanlig trasmatta:) glömde skriva det. Ja söndag blir nog bra:) kan höras mer om tid på söndag:) när du piggnat till och så. Kram

2012-09-27 | 12:08:54
http://Malinjljung.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: