Karlstads studentkår/engagemang

Jag har varit och handlat, umgåtts lite med grannen och sitter nu på studentkårens hemsida och surfar runt. Har precis anmält intresse för att bli studeranderepresentant för antagningsnämnden, och jag har även tagit kontakt med chefredaktören för studenternas egna tidning! Vore kul att engagera sig lite, och jag älskar ju att skriva! :) Kul också, då det är en tjej från min gymnasieklass som nu sitter som chefredaktör för tidningen :)

Håll tummarna för att jag får in foten någonstans så jag får engagera mig lite och samtidigt får en fritidssysselsättning som jag kan varva med all studietid! :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: