Underbart att slippa annonskostnader

Hade det trevligt med grabbarna bus förut, drack kaffe och snackade skit - som jag förutspådde! :) Jag har även haft det trevligt med grannen och Ankan! Vi kollade film, åt grönsaker, chips och dipp och bara var! :)

Nu är jag hemma, och jag är en glad tjej! Imorgon drar jag in 400 kr på saker jag inte alls använder, men som andra nappat på! Åh, det är så gött med en köp-och-sälj-sida där alla bor i samma stad så man slipper frakt, porto och andra kostnader för t.ex. annonser! :)

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: