Storkok - Röd linsgryta

Det är så mysigt att ha mamma på besök! Tidigt i förmiddags gick vi en promenad till affären, handlade och gick sedan samma promenad hem - med fyra tunga matkassar! Men OJ så värt det var - matkassarna var nämligen gratis! Ibland är ens föräldrar extra bra! ♥

Efter promenaden och affären har vi lagat ett storkok med linssoppa/-gryta. Det blev även den grytan vi åt av till lunch! Nu har jag tre stora matlådor, och en större matlåda som blir kvar hemma som jag kan ta av lite då och då :)

Ikväll är det inflyttningsfest hos två helgoa tjejer i klassen över! :) Det kommer garanterat bli en bra kväll! :) Innan dess blir det en sväng på stan med Tobbe efter jag vinkat av mamma!

Nu ska vi ha lite kaffe på maten!

COMMENTS
MARIA - mode, outfits & inspiration säger:

Sv: åh du är så snäll, tusen tack! Kram!

Svar: Any time! :)
Anna Lovisa

2012-10-14 | 13:01:27
http://mmiaas.blogg.se
Tessa säger:

Låter som du har haft en bra dag. Man ska aldrig underskatta eller överskatta sina föräldrar. Var glad att du har dem kvar, det är först när de är borta som man inser vilken tur man har.

Svar: Jag älskar mina föräldrar och uppskattar dem så mycket jag bara kan! Men det känns aldrig tillräckligt - jag vill ge dom så mycket av mig osv, visa dom hur glad jag är att dom är mina och jag är deras! Men dom vet hur mycket jag äskar och uppskattar dem.. :)
Anna Lovisa

2012-10-14 | 21:19:17
http://tessameddetmesta.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: