Skriver fortfarande

Sitter fortfarande i biblioteket och pluggar, men ska strax packa ihop och ta bussen hem. Börjar bli ganska seg i huvudet nu... I början av dagen var jag ganska nervös för hur jag skulle bygga upp hemtentamen, hur jag skulle skriva, om vad och hur jag skulle börja, men när jag väl kommit igång med bestämda frågor och skrivit första raden flöt det bara på! Vilket flow jag har haft! :) Jag är riktigt stolt över dagens insats!

Nu ska det bli skönt med en långpromenad med Elin så jag får rensa skallen lite och röra på mig - jag har ju suttit still sen 11.00!!!

COMMENTS




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: