Morgondagens planer

Dagen har varit bra! Jag kom precis hem från kaffe- och kvällsmys hos Malin. Jag tycker det är så kul att vi träffades via bloggen då vi båda bloggade om våra flyttar till Karlstad! :) Skönt att fler sitter i samma båt - ny i stan, bloggare, ny student osv.

Nu ska jag krypa ner med en Varg Veum. Imorgon är det inga föreläsningar eller dylikt. Har några ärenden på stan, en fika med Michan, ska en sväng till tippen med Tobbe och så ska det även pluggas lite inför onsdagens föreläsning :) På eftermiddagen har jag möte med en PT på SATS, och sen på kvällen ska jag träna med Josefine! :D Det ser jag verkligen fram emot!

COMMENTS
Malin säger:

Tack för ikväll!:) ja det är verkligen skönt! Ibland känns det som vi känt varandra mer än två dagar:) kram

Svar: Tack själv! :) Ja, men visst gör det! Känns som vi känt varandra en bra mycket längre tid än vi faktiskt gjort! Kram!
Anna Lovisa

2012-10-08 | 21:50:50
http://Malinjljung.blogg.se




Before you post your comment:
- I made this design by myself. I started with one of the basic designs available.
- All the photos in my blog are my own.
- I'm not making blog designs for others - but feel free to ask me questions about making blog designs, and I will try to help you.
...and no spam, please!



Name:


E-mail:


URL/Blog:


Comment: